poniedziałek, 6 czerwca 2016

Zielona szkoła w Zakopanem

Dzisiaj klasy drugie i trzecie wyruszyły na 6 - dniową zieloną szkołę do Zakopanego. Już o godzinie 10 byliśmy w Wadowicach - rodzinnym mieście św. papieża Jana Pawła II. Zwiedziliśmy tam nowoczesne muzeum. Później pojechaliśmy do naszego miejsca noclegowego, rozlokowaliśmy się w pokojach i udaliśmy się na posiłek. Osoby o nazwie Tadki Niejadki często się odzywały podczas obiadu, ale dając z siebie wszystko uzupełniły braki po podróży przygotowując się na jutrzejszą wyprawę na Morskie Oko. W ramach zwiadu terenowego poznawaliśmy okolicę, podziwialiśmy piękne widoki na Giewont, widzieliśmy ciężko pracujących cieśli przy budowie drewnianego domu, i pasące się owce. Odwiedziliśmy również Sanktuarium MB Objawiającej Cudowny Medalik. Po powrocie do ośrodka zjedliśmy kolację, "uporządkowaliśmy" pokoje, założyliśmy kronikę zielonej szkoły i udaliśmy się na spoczynek, żeby nasza pani mogła opublikować nasze zdjęcia. Pozdrawiamy wszystkich czytających ten wpis.