poniedziałek, 12 grudnia 2016

W fabryce bombek

W piątek 9 grudnia 2016 r. pojechaliśmy na wycieczkę do Krakowa. Wyjechaliśmy spod szkoły o godz. 6.45 wraz z klasą 3b i 3c. Podróż trwała około 2 i pół godz. Gdy dotarliśmy na miejsce zaczęliśmy zwiedzanie od fabryki bombek. Na początku każdy mógł ozdobić bombkę własnego pomysłu. Następnie pani oprowadziła nas po fabryce. Później zwiedzaliśmy Wawel i Sukiennice. Odwiedziliśmy także Kościół Mariacki, słyszeliśmy też słynny hejnał z wieży Mariackiej. Na koniec posililiśmy się w McDonaldzie i ruszyliśmy w drogę powrotną.
    Wszystkim bardzo się podobało, wycieczka była edukacyjna i z chęcią pojedziemy na kolejną.

Martyna

W ramach prezentu mikołajowego pojechaliśmy dnia 9 grudnia 2016 r. do Krakowa. Na początku pan kierowca zawiózł nas do pracowni artystycznej „Armar”, czyli do fabryki bombek. Tam podzieliliśmy się na grupy. Najpierw moja grupa poszła robić bombki. Jak wszyscy już skończyli, wtedy pani pokazała nam film jak wykonuje się bombki. Kiedy inne grupy skończyły zwiedzać poszliśmy coś zjeść. Na koniec głośno podziękowaliśmy i pojechaliśmy dalej do Krakowa. Jak już dojechaliśmy na Zamek Królewski, wtedy mieliśmy możliwość go zwiedzić. Potem poszliśmy do Kościoła Mariackiego. Te dzieci, które miały 8 lat mogły iść go pozwiedzać, a te które miały 9 lat mogły iść tylko do kaplicy się pomodlić. Wkrótce wszyscy poszliśmy na Rynek. Widzieliśmy różne rzeczy i udało nam się usłyszeć hejnał. Jak zwiedziliśmy te wszystkie miejsca to udaliśmy się do Mc’ Donalds’a. Następnie wszyscy poszliśmy do autobusu. Jechaliśmy długo, a w tym czasie pan kierowca włączył nam film. Nagle patrzymy, a już jesteśmy przed szkołą. Kiedy wysiadaliśmy z autobusu to nasza pani rozdała nam zrobione i kupione przez nas bombki. Bardzo mi się podobało. Na pewno zapamiętam tę wycieczkę.